:: Jak złożyć zamówienie?

  1. Wyszukaj interesujące Ciebie zdjęcie w wyszukiwarce, w kategoriach lub wyślij własne. Jeśli trudno Ci dokonać wyboru, możesz stworzyć własną galerię ulubionych zdjęć i później wybrać to najlepsze.
  2. Określ wymiary, wykadruj zdjęcie, wybierz materiał do druku i ewentualnie efekty jakie mają być na zdjęciu (czarno białe, sepia itp.).
  3. Wypełnij prosty formularz, podaj dokładny adres do wysyłki, nr telefonu, adres mailowy.
  4. Opłać zlecenie przelewem lub za pomocą płatności elektronicznych i czekaj na kuriera z gotowym wydrukiem.

:: Formy płatności

Za zamówione usługi można zapłacić na dwa sposoby:

  • Na konto nr 75 1950 0001 2006 3101 2060 0001
    DEMUR Krzysztof Wcisło, ul. Stawowa 33A, 34-730 Mszana Dolna
    tytułem: zamówienie nr ….
  • Bezpieczne płatności elektroniczne obsługiwane przez

Uwaga! Zamówione usługi są realizowane po zaksięgowaniu płatności na koncie bankowym.

:: Czas realizacji zamówienia i koszty dostawy

Realizacja zamówień najczęściej zamyka się w ciągu tygodnia kalendarzowego, licząc od dnia zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach maksymalnie 10 dni roboczych. Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firmy DPD.

Cena standardowej przesyłki kurierskiej na terenie Polski to 19 zł.

:: Naklejanie fototapet

Fototapety produkowane na zamówienie są na tyle specyficznym produktem, że najważniejszą sprawą jest dokładne zapoznanie się z instrukcją klejenia fototapet. Instrukcję naklejania znajdziesz TUTAJ.

Przed przyklejeniem fototapety, należy rozwinąć wszystkie jej części (bryty) i dokładnie sprawdzić zgodność z zamówieniem oraz poprawność wykonania:

  • wymiary
  • ilość brytów
  • dopasowanie poszczególnych części wydruku
  • laminat
  • jakość druku

Wszelkie niezgodności należy zgłosić przed wykonaniem montażu. Tapety zerwane ze ściany nie podlegają reklamacji. Tapet produkowanych „na wymiar” nie można zwrócić poza uzasadnionymi wadami w produkcji.

Uwaga! Dopuszczalne są nieznaczne różnice kolorów ze względu na różnice w odwzorowaniu barw przez monitory komputerowe.

:: Reklamacje

Informacje na temat reklamacji znajdziesz TUTAJ.

:: Uszkodzona paczka

Jeżeli dostarczona paczka posiada widoczne uszkodzenia lub brakuje oznaczeń firmowych i istnieje uzasadnione przypuszczenie, że fototapeta może być uszkodzona należy odmówić przyjęcia takiej przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu www.Fototapeta4u.pl

:: A co jeśli fototapeta mi się nie spodoba i chciałbym ją zwrócić lub zamienić na inną?

Fototapeta będzie wyprodukowana specjalnie dla Ciebie i na wymiar Twojej ściany. Dlatego ważne jest, aby zakup był dobrze przemyślany, gdyż w takim przypadku, zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, nie będzie możliwości zwrotu lub wymiany na inną fototapetę.